День гідності та свободи

Усесвітній День Гідності вся світова прогресивна спільнота відзначає щороку восени. Очаківська загальноосвітня школа №2 уже вчетверте долучилася до проєкту, незалежного від політичних і релігійних течій. Мета заходу - навчити дітей та молодь керуватися почуттям власної гідності у своїх повсякденних діях. Протягом листопада – грудня 2021 року у закладі проводилися патріотично-інформаційні години «Від Революції Гідності до Країни гідності». Одне із головних завдань педагогічного колективу - національно-патріотичне виховання учнівської молоді. Тому тематичні заходи проходили нестандартно і креативно, щоб спонукати здобувачів освіти розмірковувати про ідеали свободи і справедливості. Учні готували інформацію про події листопада 2013 року, розповідали про людську волю та гідність, переглядали тематичні відеоролики.

Заходи проходили у формі 5 кейсів. Під час виконання завдань першого кейсу « Гідність щодня» обговорювали «Принципи гідності». Після чого і учні, і вчителі виконували колективну творчу справу «Маленький вчинок, що подарував велике почуття власної гідності». На різнокольорових стікерах записували свої гідні вчинки, а потім цими роботами заповнювали віконця на загальношкільній стіні « Школа № 2 - територія гідних і добрих вчинків».

У другому кейсі « Безпека в інтернеті та протидія насильству» містились надзвичайно важливі питання: « Як зробити безпечним простір в інтернеті?», « Коли варто реєструватися в соцмережах?», « Що таке кібербулінг та як захиститися від злочинців у мережі?».

Учні із задоволення висловлювалися, вдаючись до роздумів з цікавими прикладами і оригінальними висновками Після обговорень кожен на шаблоні у вигляді планетарної системи писав свої закони, завдяки яким у світі не буде місця жорстокості та насиллю. З яскравих листівок сформувався чудовий загальношкільний стенд «Світ без насилля».

Третій кейс « Світ у часи коронавірусу» дав можливість школярам поміркувати над питаннями: «Чи змінилося ваше сприйняття карантину та дистанційного навчання за ці півтора роки пандемії коронавірусу?», « Чи звикли ви до такого способу життя?». Досліджуючи всі сфери життя, діти працювали з дискусійною шкалою.Після обміну думок кожен клас створив спільний життєстверджуючий слоган для рекламного плакату боротьби з коронавірусом, прикріпили його на двері свого кабінету.

При роботі з четвертим кейсом «Поговоримо про Україну» та п’ятим « Моє гідне майбутнє залежить від мене» вчителі разом із учнями відвідали сайт, створений до 30-ї річниці Незалежності України, який має англомовну версію. Це ще більше зацікавило всіх, бо з’явилася можливість поділитися новинами з друзями і близькими з інших країн. Обговоривши важливі події історії незалежної України, учні перейшли до колективної творчої справи і створили ланцюг гідності з різнокольорових долоньок «Моя гідність залежить від мене». На долонях учні записали особисті якості, які допомагають їм бути гідними щодня і досягти успіху у майбутньому.

Заходи, присвячені Дню Гідності та Свободи, були цікавими та інформативними. Важливо, що під час їх проведення, діти розмірковували над життєво - важливими питаннями, дійшовши висновку, що всі різні, але Свобода та Гідність об’єднують людей і вони вільні творити своє майбутнє.

Кiлькiсть переглядiв: 58

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.