Екологія

/Files/images/ekologiya_2017/екологія.JPG

Природа… Мабуть, немає на світі іншої теми, яка б так хвилювала людські душі, як ця. Останнім часом збереження довкілля набуває дедалі більшої актуальності. Тому, одне з головних завдань педагогічного колективу Очаківської ЗОШ №2 – це формування екологічної свідомості учнів, яке вирішуються через інтерактивні засоби навчання. В рамках підготовки до міського семінару «Функції екологічного виховання в системі формування гуманної соціально – компетентної особистості» в закладі було розпочато роботу над проектом «Екологічні проблеми історичних і культурних місць Очакова». Успіх загальношкільного проекту був зумовлений реалізацією певних етапів роботи, кожен з яких мав велике значення.

Під час дослідницько – пошукової діяльності було визначено дивовижні місця Очакова, що мають свою історію та культурну цінність. Учні старших класів знаходили цікаві історичні факти та висвітлювали екологічний стан досліджуваних об’єктів. Учні початкової школи та їх батьки активно працювали над міні - проектом «Квіти – душа планети».

На аналітичному етапі діти обробляли отриману інформацію з питань екологічних проблем та визначали шляхи їх вирішення. Практичною частиною конструктивного етапу стало оформлення фотогалереї, яка складалася з фотокартин в об’ємному форматі 3D та інформаційних буклетів, до яких увійшов весь опрацьований матеріал. Силами творчого педагогічного колективу знято відеоролик в гумористичному стилі «Дім, в якому ми живемо», після якого учні замислилися про необхідність збереження природних ресурсів та дотримання чистоти навколишнього середовища, починаючи з рідної школи. На стенді «Життя – це здорова планета» висвітлювалися матеріали, які свідчили про активну участь всіх класів в природоохоронних заходах. А учні молодших класів розмістили свої листи – звернення до квітів, що занесені до Червоної книги.

Ековиставка «Весняна казка» вразила всіх присутніх майстерністю і творчою винахідливістью учнів, батьків та вчителів, які розмістили на «галявині» вироби тварин і птахів, створених з пророщених зерняток вівса і пшениці.

Найвідповідальнішим просвітницьким етапом стала науково – практична конференція, на якій були присутні вчителі шкіл міста, методисти відділу освіти Очаківської міської ради та представник Ландшафтного парку.

Конференцію проводили вчитель біології Безлепкіна Н.В., вчитель російської мови та літератури Книш Г.П. та учні 9 класу: Абзалова О., Рачков І., Колца К., Степанова К., Тригуба В., Шилкін В., Губницька О., Мокренчук Б., Черноморець О., Кочерижкіна А. За допомогою різноманітних форм роботи та засобів виразності учасникам конференції було доведено наукові факти, природознавчі та соціальні ідеї щодо вирішення глобальних екологічних проблем. Після чого на символічних листівках у вигляді квіток учні написали свої думки про збереження природи. Тож, коли кожен учень розмістив свою «квітку» на загальношкільному стенді у формі нашої планети, вийшла дивовижна квіткова картина під назвою: «Здорова планета починається з мене!».

Своїм ставленням до навколишнього середовища та природи вразили гостей учні 2-А класу під час уроку природознавства, який провела вчитель початкових класів Ворошилова О.М.

Головною метою проекту було довести переконання, що людина та природа - поняття взаємопов'язані і взаємозалежні, адже людство існуватиме доти, доки існуватиме природне середовище. І головне завдання людей – берегти природу.

Кiлькiсть переглядiв: 272

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.