Інженерний тиждень

А чи знаєте ви, що таке Махоліт, і як рухається суперкарт, куди зникають бактерії, і що там в океані, як працює сонячна піч, і як звичайні шприці можна перетворити на прилади імітації голосу. А учні ЗОШ №2 знають відповіді на ці запитання. І ще на багато запитань, пов’язаних з наукою і технологіями.

В лютому Очаківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 імені П. П. Шмідта взяла участь у Міжнародному STEM - проекті, врамках якого з 08.02 по 12.02 в школі пройшов Інженерний тиждень!

Проект проводиться МОН України за підтримки Міжнародного Фонду Відродження, Українського Культурного фонду. Тема тижня була "Problem solving" (Вирішення проблем). Девізом ми обрали слова «Вчора – мрія, сьогодні – реальність!». Ми перетворили класи на дослідницькі лабораторії, щоб занурити учнів усвіт науки ітехнології, стимулювати їх інтелектуальну діяльність, розвивати креативність всіх учасників. показати їм як з ідей народжуються рішення, а з мрій - винаходи!

Інженерія— процес, під час якого теоретична наука набуває практичного застосування. Від організаторів Тижня ми отримали комплекти інженерних завдань, челенджів для учнів молодшої, середньої тастаршої школи. Але для успішної реалізації любої ідеї потрібно мотивувати та надихнути колектив педагогів. Заступник директора з НВР Фоміна Н. С. та практичний психолог Полова Т. В. змогли заразити ентузіазмом вчителів та всю шкільну родину!

До підготовки і проведення тижня було залучено 18 педагогів школи - вчителів початкових класів та предметів природничо-математичного циклу, інженерні завдання виконували учні з 1 по 9 класи, учні 10-11 класів допомагали їм у якості волонтерів. Всього охоплено 434 учня.

Вже в перший день тижня Махоліт літав, Круть-верть крутився, бактерії зникали, авто полив був готовий рятувати рослини! А саме головне - емоції та радість спільної діяльності переповнювали і учнів, і вчителів! Вся школа занурилася у вихор інженерних ідей!

Наймолодші «інженери» - учні 1-А класу з Колодистою О. В. створили своїми руками пружні іграшки – Лісових Рободрузів, а 1-Б класу з Дорошенко К. Р. познайомилися зі світом бактерій і дізналися, як вони зникають.

Андріяш І. П. зі своїми учнями 2-А створювали автоматичну систему поливу, Ворошилова О. М. з 2-Б – чудовий світ океанських глибин і підводний ліхтарик для його дослідження.

До експериментів та творчості долучилися учні 3-х класів, які зі своїми вчителями Овсянко А. В., Лозовською С. М. виготовляли моделі системи дихання, Роборуку, пружну ракету!

Учні 4-Б з Лучук Л. І. не просто виготовили іграшки Круть - Верть, а і дослідили можливості її рухів - від плавного до швидкого!

5-А клас зі своїм вчителем Токарєвою О. О. так надихнулися процесом створенням та випробуванням Махоліту, насосу для повітряних кульок, що стали переможцями конкурсу пружних ракет: досягнули своєю ракетою найбільшої висоти, майже до зірок!

"Інженерні" дівчата 5- А класу, які проявили себе на своєму інженерному уроці, допомагали учням 4 –А класу з Калюжною Т. М. створювати і запускати з другого поверху школи Махоліт.

5-Б клас з Бабченко А. А. вивчали бактерії, що зникають, і заставляли рухатися кольорових аквалангістів у пластиковій пляшці.

Учні 6-х класів з вчителями Журавель І. М., Орліогло О. О. досліджували методи захисту рослин за допомогою простої системи автополиву, запускали пружні ракети, спостерігали за чарівним обертальним рухом створеної власноруч іграшки Круть-Верть.

З учнями 7-х класів співпрацювали вчителі Орліогло О. О. та Афанасьєв І. Г. Зроблена власними руками Сонячна піч, годувала учнів 7-Б класу смачним печивом з теплим шоколадом, а виготовлені паперові захисні маски показали актуальний і дешевий спосіб самозахисту! А учні 7 – А класу запропонували креативні способи приземлення марсоходів та із звичайних шприців створили прилади імітації голосу!

Кукін А. А., Афанасьєв І. Г. разом з учнями 8-х класів поповнили Інтелектуальний Вернісаж інженерних рішень виготовленими власноруч моделями диспенсеру для води, барометра, іграшки – вітряка, машинками – суперкартами.

Учні 9-х класів разом з вчителями Безлепкіною Н. В., Іщенко Т. А. виготовили декілька метрів антістресової іграшки "Паперові слінки" та дуже важливу модель дистилятора води! Вони також були здивовані і задоволені своїм приладом з повітряної кульки та лазерного диску, який рухався на повітряній подушці!

Десятикласники – волонтери активно допомагали наймолодшим учням «інженерити».

Учні 11 класу - волонтери і самі так зацікавилися дослідами, що із задоволенням повторили деякі з них зі своїми однокласниками!

За підсумками тижня всі класи початкової школи і 32 найактивніших учня 5-11 класів отримають Сертифікати за краще інженерне рішення.

Інженерний тиждень завершився. Вернісаж заповнений великою кількістю інженерних рішень, які продовжують ще викликати захоплення як у дітей, так і у дорослих! Але ми впевненні , що головним результатом цього тижня стала мотивація учнів, вчителів і надалі експериментувати, досліджувати, пізнавати світ науки і технології!

/Files/images/1_-_2020-2021/nj_tijd/1А.jpg

1-а

/Files/images/1_-_2020-2021/nj_tijd/2Б.jpg

2-б

/Files/images/1_-_2020-2021/nj_tijd/5А.jpg

8-а

/Files/images/1_-_2020-2021/nj_tijd/5Б.jpg

5-б

/Files/images/1_-_2020-2021/nj_tijd/6Б.jpg

6-б

/Files/images/1_-_2020-2021/nj_tijd/9А.jpg

9-а

/Files/images/1_-_2020-2021/nj_tijd/вернісаж.jpg

вернісаж

/Files/images/1_-_2020-2021/t/7-а photo_2021-02-09_10-13-27.jpg/Files/images/1_-_2020-2021/t/7-а photo_2021-02-09_10-13-32.jpg/Files/images/1_-_2020-2021/t/7-а.png

7-а


/Files/images/1_-_2020-2021/t/7-б photo_2021-02-09_13-16-46.jpg/Files/images/1_-_2020-2021/t/7-б photo_2021-02-09_13-17-19.jpg /Files/images/1_-_2020-2021/t/7-б photo_2021-02-09_13-17-57.jpg/Files/images/1_-_2020-2021/t/7-б photo_2021-02-10_08-55-52.jpg/Files/images/1_-_2020-2021/t/7-б photo_2021-02-10_08-55-53.jpg

7-б

/Files/images/1_-_2020-2021/t/8-а photo_2021-02-09_10-13-45.jpg /Files/images/1_-_2020-2021/t/8-а photo_2021-02-09_13-17-40.jpg /Files/images/1_-_2020-2021/t/8-а.png

8-а

/Files/images/1_-_2020-2021/t/8-б photo_2021-02-09_13-17-06.jpg/Files/images/1_-_2020-2021/t/8-б photo_2021-02-10_11-56-58.jpg

8-б

Кiлькiсть переглядiв: 98

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.